I INFORMACJE OGÓLNE 

1. Prezentowane produkty podano w cenach brutto- zawierają podatek VAT. W momencie złożenia zamówienia wiążącą dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie. 
2. Zamówienia można składać za pośrednictwem witryny internetowej.
3. Realizacja zamówienia jest uzależniona od dostępności produktu w magazynach lub u dostawców sklepu. W sytuacji niedostępności towaru Klient jest informowany droga mailową o stanie zamówienia i możliwe jest do wyboru nsp. rozwiązania: częściowa realizacja zamówienia w sytuacji sprzedaży wiążącej, wydłużenie czasu oczekiwania lub anulacja całości zamówienia. Sklep internetowy zastrzega sobie prawo do anulacji zamówienia bez podania przyczyny. 
4. Udostępnione zdjęcia eksponują towar, niemniej jednak możliwe są nieznaczne odstępstwa wizualne od stanu rzeczywistego. 
5. Umowę kupna-sprzedaży uważa się za wiążącą w momencie potwierdzenia zamówienia przez obsługę sklepu /wiadomość e-mail/. 

II. REALIZACJA ZAMÓWIEŃ 

1. Niezbędnym warunkiem realizacji zamówienia jest wypełnienie formularza zawarcia transakcji kupna produktu z uwzględnieniem numeru telefonu. Po przyjęciu zamówienia pracownik sklepu potwierdzi jego przyjęcie droga mailową. 
2. Wszelkie korekty do zamówień mogą być składane drogą mailową lub telefonicznie- jednak pod warunkiem, że zamówienie nie zostało wcześniej zrealizowane. 
3. Realizacja zamówienia jest dokonywana następnego dnia roboczego- po odnotowaniu kwoty za zakupiony towar na naszym koncie. Przy opcji "za pobraniem" wysyłka realizowana jest następnego dnia roboczego. Firma kurierska dostarcza przesyłkę do adresata zwyczajowo do 24 godzin od momentu nadania, lecz nie później niż do 7 -go dnia roboczego. W sytuacji chwilowego braku towaru z w sklepie czas oczekiwania na przesyłkę może ulec wydłużeniu- jest on jednak każdorazowo konsultowany z Klientem drogą mailową lub telefonicznie. 
4. Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD. Kupujący pokrywa koszt dostawy w wysokości określonej w cenniku sklepu. Koszt ten jest uzależniony od sposobu dostawy oraz formy płatności i jest każdorazowo umieszczany na formularzu zamówienia.
5. Zgodnie z ustawą klientowi przesługuje 14 dni na zwrot. 

III. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH. POLITYKA PRYWATNOŚCI

 

  1. Dane Klienta, który założył konto na Stronie lub złożył Zamówienie przetwarzane są w zakresie niezbędnym dla utrzymania konta lub wykonania Transakcji, zgodnie z art. 18 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. nr 144 z 2002 r., poz. 1204 z późn. zm.). Administratorem danych osobowych jest Spółka RBS s.c. (zgodnie z definicją w części II pkt 1 regulaminu). Informacje dotyczące ochrony i przetwarzania danych osobowych Klienta znajdują się w wiadomości email przekazanej Klientowi za pośrednictwem Strony, w tym informacji zwrotnej, o której mowa w części V ust. 6.
  2. Klient, który zamierza otrzymywać bieżące informacje handlowe dotyczące promocji i aktualności w Sklepie, powinien wpisać na Stronie w zakładce newsletter adres mailowy, na który chce otrzymywać takie informacje drogą elektroniczną i/lub zaznaczyć w odpowiednim okienku, aktywnym przy zakładaniu konta, chęć otrzymywania takich informacji. Do przetwarzania danych Klienta w ramach usługi newsletter postanowienia ust. 1 stosuje się odpowiednio.
  3. Klienci mają prawo wglądu do swoich danych, ich poprawiania oraz żądania ich usunięcia. Klient, który zamierza poprawić swoje dane osobowe lub zażądać ich usunięcia powinien wysłać wiadomość z adresu elektronicznego odpowiednio wykorzystanego do założenia konta, wykonania Transakcji lub wykorzystywanego w usłudze newsletter.
  4. Dane Klienta mogą być przetwarzane w celach marketingowych oraz informacyjnych dotyczących oferty Sklepu w zakresie, w jakim Klient wyraził na to zgodę, zgodnie z art. 23 ust. 1 pkt 1 ustawy o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2002 Nr 101, poz. 926, z późn. zm.).
  5. Transmisje danych dokonywane za pośrednictwem Strony chronione są przed dostępem osób niepowołanych (np. protokołem transmisji SSL).